ALEKSANDAR MN
GODINA
2024
STRUKTURA RADA
Web dizajn
Magento development
SEO
PLATFORMA
Magento
OBLAST
Farmaceutska industrija
Svetski farmaceutski brendovi na domaćem tržištu
AleksandarMN je jedna od najvećih farmaceutskih kompanija na domaćem tržištu, i generalni distributer svetski poznatih brendova kao što su Biofreeze i Theraband. Njihov širok spektar klijenata i kupaca uključuje apoteke, privatne klinike, spa i fitness centre, kao i sportska društva.
Iz AleksandarMn su nam se obratili zbog zastarelog sajta i online prodavnice koji nisu ispunjavali savremene standarde funkcionalnosti i dizajna. Sajt je bio spor, nepregledan i neprilagođen mobilnim uređajima, što je otežavalo kako korisnicima, tako i timu koji je upravljao prodavnicom.
Magento development
Nova ecommerce platforma
Za Aleksandar MN, krenuli smo od nule i izgradili potpuno novu ecommerce platformu. Odlučili smo se za Magento jer je fleksibilan i sposoban da podrži obim i strukturu proizvoda koje AleksandarMN nudi. Ova platforma omogućava efikasno upravljanje celokupnim asortimanom i olakšava svakodnevni rad.
Optimizacija za mobilne uređaje
Novi sajt je u potpunosti optimizovan za mobilne uređaje. To nije bila samo kozmetička izmena – mobilna verzija sajta sada radi brzo, pregledno i omogućava jednostavnu kupovinu u pokretu.
Napredne funkcionalnosti
Da bi sajt bio više od obične online prodavnice, implementirali smo nekoliko ključnih funkcionalnosti kao što je loyalty program osmišljen tako da nagrađuje kupce za njihovu vernost, što je važno u ovako konkurentnoj industriji. Integracija sa društvenim mrežama omogućila je jednostavno povezivanje i deljenje sadržaja na društvenim mrežama, što dodatno povećava vidljivost proizvoda.
SEO i organizacija sadržaja
Standardna on-page SEO optimizacija je odrađena temeljno, od tehničkih detalja do ključnih reči i brzine učitavanja. Razvrstavanje proizvoda u logične kategorije je bilo neophodno za bolju preglednost i lakše snalaženje korisnika na sajtu, što je urađeno po najboljim SEO praksama. Poseban fokus stavljen je na reorganizaciju bloga, koji je postao važan alat za informisanje kupaca. Blog više nije samo mesto za promociju proizvoda – sada je središte edukacije, deljenja korisnih informacija i saveta iz industrije.